General Repair Conditions of Festool UK Limited
General Repair Conditions of Festool LV Limited
1. Piemērošanas joma un definīcijas
1. Vispārīgie remonta nosacījumi tiek piemēroti UAB “Festool LT”, Ašigalio g. 6, 49142 Kauņa, Lietuva (turpmāk – Festool), sniegtiem remonta pakalpojumiem. Izstrādājumu, kuriem ir spēkā “Festool” garantija “viss iekļauts” (turpmāk – Garantija), remontam šie nosacījumi piemērojami, papildinot mūsu Garantijas nosacījumus. Ja rodas pretrunas starp Garantijas nosacījumiem un šiem Vispārīgajiem remonta nosacījumiem, jāvadās pēc Garantijas nosacījumu normām. Šie Vispārīgie remonta nosacījumi nav piemērojami pretenzijām par defektiem.
2. Mūsu sniegtie remonta pakalpojumi paredzēti patērētājiem un uzņēmējiem. Šajos Vispārīgajos remonta nosacījumos
(i) patērētājs ir jebkura fiziska persona, kura noslēdz līgumu mērķiem, kas nav saistīti ar tirdzniecību, biznesu vai profesiju,
(ii) uzņēmējs ir fiziska vai juridiska persona vai sabiedrība, kam ir juridiskas personas statuss, kurš / kuri, noslēdzot juridisku līgumu, rīkojas, veicot savu tirdzniecības, biznesa vai profesionālo darbību.
3. Mūsu Vispārīgo remonta nosacījumu versija, kas spēkā remonta pasūtījuma iesniegšanas laikā, ir izšķirošā. Pretrunīgas normas vai papildu normas / nosacījumi, kas atšķiras no mūsu Vispārīgajiem remonta nosacījumiem netiek piemēroti, ja vien neesam iepriekš rakstiski vienojušies par to spēkā esamību. Šie Vispārīgie remonta nosacījumi tiek piemēroti arī tajos gadījumos, kad remontu veicam bez iepriekšēja remonta pieteikuma, lai gan zinām par klienta nosacījumiem, kas ir pretrunā, papildina vai atšķiras no mūsu pašu nosacījumiem.
4. Likumu vai citu vienošanos mums sniegtās tiesības, kas nav iekļautas Vispārīgajos remonta nosacījumos, paliek nemainītas.
2. Remonta pasūtījuma iesniegšana, izpilde un remonta izdevumi
1. Mūsu piedāvājumi, ieskaitot interneta vietnē www.festool.lv sniegtos, nav saistoši un nav piedāvājumi līguma noslēgšanai, bet ir tikai aicinājums iesniegt remonta pasūtījumu.
2. Remonta pasūtījumu var iesniegt rakstveidā vai mutiski un piegādāt sabojājušos izstrādājumu “Festool” remonta centrā.
3. Vienošanās par remontu stājas spēkā, kad tiek uzsākts izstrādājuma remonts.
4. Pieņemot izstrādājumu “Festool” remonta centrā, mēs vispirms konstatējam tā bojājumus un novērtējam remonta izdevumus:
(i) Ja izstrādājumam tiek piemērota Garantija, tad tas tiek remontēts nekavējoties, vadoties pēc Garantijas nosacījumiem, kuri publicēti www.festool.lt/servisas.
(ii) Ja izstrādājumam Garantija netiek piemērota, bet paredzamā remonta izmaksas, ieskaitot detaļas, darbu un darbarīka transportēšanu no / uz remonta centru, nepārsniedz “Festool” noteikto steidzamā remonta limitu (no 2020. gada 1. septembra šis limits ir 69 EUR ar PVN, rēķinot ieteiktajās mazumtirdzniecības cenās), izstrādājumu remontējam nekavējoties, nesūtot klientam remonta tāmi un neprasot viņam apstiprināt piekrišanu paredzamā remonta izmaksām. Rēķins klientam tiks izrakstīts tikai par faktiskajām remonta izmaksām.
Tādā gadījumā, ja paredzamās remonta izmaksas pārsniedz “Festool” noteikto steidzamā remonta limitu, klientam tiks nosūtīta remonta tāme pa e-pastu vai ar īsziņu, lai klients pieņemtu lēmumu par turpmāko rīcību.
5. Nosūtot tāmi, mēs klientam sniedzam saistošu piedāvājumu par remonta veikšanas vienošanos. Ja klients noraida piedāvājumu, turpmāk viņš var mums uzdot realizēt vienu no risinājumiem: atdot neremontētu izstrādājumu metāllūžņos bez papildu izmaksām klientiem vai atdot izstrādājumu atpakaļ sākotnējā stāvoklī, kādā tas tika saņemts (cik tas tehniski ir iespējams), kā arī piegādāt atpakaļ klientam.
6. Ja klients piekrīt veikt remontu saskaņā ar iesniegto tāmi, mēs attiecīgi remontējam izstrādājumu.
7. Ja klients nepiekrīt remonta piedāvājumam saskaņā ar iesniegto tāmi un pieņem lēmumu par neremontējamā izstrādājuma nodošanu metāllūžņos, mēs attiecīgi izpildām pasūtījumu.
8. Ja klients nepiekrīt remontam saskaņā ar iesniegto tāmi un pieņem lēmumu saņemt atpakaļ izstrādājumu bez remonta, mēs uz paša klienta riska un par viņa līdzekļiem izstrādājumu atdodam sākotnējā stāvoklī, kādā tas tika atsūtīts mums, cik tas ir tehniski iespējams. Klientam ir nekavējoties jāsamaksā par veikto bojājuma diagnostiku un transportēšanas pakalpojumiem saskaņā ar tajā brīdī spēkā esošajiem izcenojumiem. Pēc apmaksas mēs nekavējoties atdodam izstrādājumu atpakaļ klientam, nosūtot to uz klienta norādīto piegādes adresi.
9. Piegādes maksa netiek piemērota, ja izstrādājumam tā piegādes laikā “Festool” remonta centrā ir spēkā Garantija “viss iekļauts” vai klients personīgi piegādā izstrādājumu “Festool” remonta centrā Kauņā, Ašigalio g. 6, kā arī personīgi to saņem atpakaļ no mūsu remonta centra.
3. Patērētāja tiesības atteikties no remonta vienošanās
1. Ja klients ir patērētājs, viņam ir tiesības atteikties no vienošanās. Prasības, lai atteiktos no līguma, un atteikšanās juridiskās sekas noteiktas turpmāk sekojošajā Atteikšanās no vienošanās par remontu politikā.
Atteikšanās no vienošanās par remontu politika
Tiesības atteikties no vienošanās:
Jums ir tiesības atteikties no vienošanās 14 dienu laikā no vienošanās noslēgšanas dienas, nenorādot lēmuma iemeslu.
Lai izmantotu savas tiesības atteikties no vienošanās, jums uz turpmāk norādītajām kontaktadresēm jāatsūta mums nepārprotams rakstisks paziņojums, kurā informējat, ka esat nolēmuši atteikties no vienošanās:
UAB “Festool LT”
Ašigalio g. 6, 49142 Kauņa, Lietuva 
E-pasta adrese: karlis.eglitis@festool.lt 
Lai ievērotu atteikšanās no vienošanās termiņu, pietiek atsūtīt mums brīvas formas paziņojumu, ka īstenojat savas tiesības atteikties no līguma, pirms vēl ir beidzies termiņš, kurā var atteikties no vienošanās.
Atteikšanās no vienošanās par remontu sekas
Ja atteiksieties no vienošanās par remontu, mums būs jāatdod jums maksājumi, kurus esam saņēmuši no jums, tostarp piegādes izdevumi (izņemot papildizdevumus, kas radušies jūsu lēmuma dēļ izmantot citu piegādes veidu, nevis mūsu standarta piedāvājumu), nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad no jums saņēmām paziņojumu par atteikšanos no vienošanās. Kompensēšanai izmantosim to pašu maksāšanas veidu, kuru jūs izmantojāt, veicot sākotnējo maksājumu, ja vien mēs ar jums neesam nepārprotami vienojušies par kādu alternatīvu veidu. Nekādā gadījumā no jums netiks iekasēti nekādi maksājumi, balstoties uz šo kompensāciju.
Ja jūs esat lūguši uzsākt pakalpojumu laikā, kad var atteikties no vienošanās, jums nāksies samaksāt mums attiecīgo summu par pakalpojumiem, kas jau veikti līdz brīdim, kad jūs mūs esat informējuši, ka izmantojat savas tiesības atteikties no vienošanās, proporcionāli visam pakalpojumu apjomam, ko paredz vienošanās.
Paziņošanas par atcelšanu beigas
2. Ja klients laikā, kad var atteikties no vienošanās, izstrādājumu jau ir nosūtījis uz “Festool” remonta centru, tas tiks nosūtīts atpakaļ bez maksas.
4. Izstrādājuma transportēšana uz remonta centru
1. Klientam remontējamie izstrādājumi jāpiegādā UAB “Festool LT” remonta centrā Ašigalio g. 6, Kauņā, Lietuvā, LT-49142, uz sava riska un par saviem līdzekļiem, ja vien klients nav uzdevis izstrādājumus nogādāt mums. Tādā gadījumā bez remonta izdevumiem mums ir tiesības izrakstīt klientam rēķinu par izstrādājumu transportēšanu.
2. Klients ir atbildīgs par kvalitatīvu darbarīka iepakošanu, sūtot to uz “Festool” remonta centru. Tikai pareizi iepakots sūtījums ir pasargāts no iespējamiem bojājumiem transportēšanas laikā. Ja darbarīks uz remonta centru tiek sūtīts ar “Systainer”, mēs iesakām papildus aplīmēt “Systainer” ar izturīgu līmlenti, lai pasargātu no nejaušas vāka atvēršanās. Ja darbarīks uz remonta centru tiek sūtīts bez “Systainer”, iesakām to iepakot izturīgā gofrēta kartona kastē, aizlīmēt kasti ar izturīgu līmlenti, darbarīkus un citas detaļas kastē nodalīt, bet tukšās vietas aizpildīt ar kvalitatīvu pildvielu. Priekšmeti kastē nedrīkst skarties pie kastes sieniņām un viens pie otra.
3. Mums nav jāpieņem sūtījumi, kas mums piegādāti ar norādi “Maksāt saņemšanas laikā”.
5. Saremontētā izstrādājuma atdošana un pieņemšana
1. Izstrādājums tiek atdots norādītā piegādes adresē uz klienta risku un uz viņa rēķina.
2. Kad klients pieņem saremontēto izstrādājumu, mums ir tiesības prasīt rakstisku apstiprinājumu par saremontētā izstrādājuma pieņemšanu. Ja klients saprātīgā termiņā nepieņem sniegtos remonta pakalpojumus pienācīgā veidā, pieņemšana tiks uzskatīta par veiktu.
3. Nevar atteikties pieņemt maznozīmīgu trūkumu dēļ.
6. Cenas un maksāšana
1. Remonta cenas un visi citi izdevumi tiek noteikti saskaņā ar cenrādi, kas spēkā pasūtījuma iesniegšanas dienā. Izšķirošais ir Remonta pasūtījumā norādītais datums. Remonts, kuram tiek piemērota “Festool” Garantija, klientam ir bezmaksas. Izņemot izņēmuma gadījumus, kas norādīti 2(9) sadaļā, vai gadījumā, kad klients atsakās no vienošanās, klientam jāsamaksā piegādes izmaksas.
2. Ja izstrādājumam Garantija netiek piemērota, un paredzamā remonta izmaksas nesasniedz “Festool” noteikto steidzamā remonta limitu, klients apmaksā tikai faktiski radušās izmaksas.
3. Par rēķina apmaksas dienu uzskatāma diena, kad mēs varam piekļūt rēķinā norādītajai summai.
7. Sūdzības par trūkumiem
1. Ja klients ir patērētājs, tiek piemērotas likumā noteiktās normas attiecībā uz sūdzībām un trūkumiem.
2. Ja klients ir uzņēmējs, piemēro šādas normas:
(i) Klienta sūdzību iesniegšanas termiņš par trūkumiem ir viens gads. Noilguma termiņš sākas no izstrādājumu pieņemšanas. Noilguma termiņa saīsināšana tiek piemērota arī sūdzībām, kas radušās par nelikumīgām darbībām saistībā ar remonta pakalpojumu trūkumiem. Noilguma termiņa saīsināšana netiek piemērota mūsu neierobežotai atbildībai par kaitējumu, kas radies garantijas pārkāpuma vai dzīvības zaudēšanas, fizisku savainojumu, veselībai radīta kaitējuma dēļ, par tīšu un lielu neuzmanību, par izstrādājuma tūkumiem vai, tādā apmērā, kādā mēs esam uzņēmušies, publisko iepirkumu risku. Mūsu paziņojums par klienta sūdzību attiecībā uz trūkumiem nav uzskatāms par atzīšanos, izskatot sūdzību, vai sūdzību apstiprinošiem apstākļiem, ja sūdzību par trūkumiem pilnīgi noraidām.
(ii) Nepārkāpjot tiesības novērst trūkumus pašiem un neskatoties ne uz kādām pretenzijām par kaitējuma atlīdzināšanu vai izmaksu kompensēšanu, klientam ir tiesības uz atbilstīgu maksas samazinājumu vai atteikšanos no līguma, ja remonta līdzeklis vai jaunais izstrādājums liek vilties, klientam ir nepieņemams vai tādu iemeslu dēļ, par kuriem mēs esam atbildīgi, tas pārsniedz saprātīgu laika periodu.
3. Pircēja sūdzības par izmaksu kompensēšanu kaitējuma atlīdzināšanas vietā izpildes vietā tiek noraidītas, ja saprātīgai trešajai pusei izmaksu tāpat nebūtu bijis.
4. Mēs nesniedzam garantijas, ja vien katrā konkrētā gadījumā rakstveidā nebūtu bijusi citāda vienošanās.
8. Atbildība
1. Mēs bez ierobežojumiem esam atbildīgi par kaitējumu, kas saistīts ar Garantijas pārkāpšanu / dzīvībai, ķermeņa integritātei vai veselībai nodarītu kaitējumu. Tas pats piemērojams arī tīšai un lielai neuzmanībai vai, tādā mērā, kādā esam to uzņēmušies, publisko iepirkumu riskam. Mēs esam atbildīgi par nelielu neuzmanību tādā mērā, kādā tiek pārkāptas būtiskas saistības, kas iestājas līguma rakstura dēļ, un tās saistības, kurām ir liela nozīme līguma mērķa sasniegšanā. Šādu saistību pārkāpuma, neizpildes un neiespējamības gadījumā mūsu atbildība ierobežota ar tādiem zaudējumiem, kuri jāaprēķina to rašanās dēļ saskaņā ar šo līgumu. Obligātā tiesiskā atbildība par izstrādājuma trūkumiem paliek nemainīga.
2. Tādā mērā, kādā atbildība mums netiek piemērota vai ir ierobežota, tas tāpat ir spēkā arī attiecībā uz mūsu darbinieku, darba devēju, personāla, pārstāvju un palīgdarbinieku personīgo atbildību.
9. Datu aizsardzība
“Festool” vāc un apstrādā personas datus tikai remonta pasūtījumu izpildes mērķiem un ar to saistītiem mērķiem (VDAR 6. panta 1. daļas b punkts). Papildu informācija par “Festool” personas datu apstrādi un attiecīgajām saistīto personu tiesībām atrodama “Festool” vietnē www.festool.lv/juridiskā-informācija/informācija-saskaņā-ar-vdar. 
10. Piegādātāja identitāte
1. Remonta pakalpojumu sniedzējs ir 
UAB “Festool LT”
Ašigalio g. 6
49142, Kauņa, Lietuva
Tālrunis: +370 37 32 13 16
E-pasta adrese: karlis.eglitis@festool.lt
2. Sūdzības var iesniegt, nosūtot uz iepriekš minēto adresi. 
11. Noslēguma noteikumi
Ja šo Vispārīgo remonta nosacījumu un citu vienošanos norma ir vai kļūst spēkā neesoša, pārējo nosacījumu spēkā esamība paliek nemainīga. Līguma pusēm ir pienākums grozīt spēkā neesošu vai neizpildāmu normu pret citu, pēc iespējas tuvāku sākotnējās normas ekonomiskajam mērķim.
                        






































