Reģistrējiet savu Festool mašīnu, lai saņemtu naudas atmaksu jau tagad!
ROTEX Ekscentra slīpmašīna ar reduktoru
Atrodiet piemērotu ROTEX savām vajadzībām jau tagad!
Ar Festool ROTEX Ekscentra slīpmašīnām ar reduktoru jūsu rokās ir īsts universāls instruments: rupja slīpēšana, smalka slīpēšana un pulēšana - tas viss tikai ar vienu instrumentu. Jaudīgais motors kombinācijā ar ROTEX kustību ļauj rupjā slīpēšanā noņemt līdz pat trīs reizēm vairāk materiāla. Jaudīgs, daudzpusīgs un uzticams - iegādājieties ROTEX tagad un izmantojiet naudas atmaksas priekšrocības
Virsfrēzes
Atrodiet savām vajadzībām piemērotu virsfrēzi jau tagad!
Ar mūsu virsfrēzēm varat precīzi frēzēt gropes, fāzēt un veidot fāzes, kā arī profilēt dažāda veida sagataves. Virsfrēzes raksturo jaudīgs elektromotors, precizitāte, vienkārša frēžu nomaiņa un plašs Piederumu klāsts. Izmantojiet naudas atmaksas priekšrocības un nodrošiniet savu jauno Virsfrēzi jau šodien.
Bieži uzdotie jautājumi
Biežāk uzdotie jautājumi un atbildes
Šeit nevarat atrast pareizo atbildi uz savu jautājumu? Šādā gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu: customerservice@festool.lt.
Priekšnoteikums naudas atmaksas izmaksai ir akcijas laikā no 2025. gada 14. jūlija līdz 2025. gada 30. novembrim iegādātas mašīnas, kas piedalās akcijā, un rēķina augšupielāde personīgajā MyFestool kontā vēlākais līdz 2025. gada 14. decembrim. Sīkāka informācija ir atrodama dalības noteikumos.
Jums ir iespēja reģistrēt instrumentu tieši naudas atmaksas reģistrācijas procesā MyFestool. Lai to izdarītu, reģistrācijas procesa beigās jāatzīmē izvēles rūtiņa.
Uzmanību: ja jūs reģistrējaties tikai garantija all-inclusive, produkts netiek automātiski reģistrēts naudas atmaksai!
Nē, diemžēl tas nav iespējams. Jums jāreģistrējas savā MyFestool kontā.
Diemžēl tas nav iespējams. Katrs instruments ir jāreģistrē atsevišķi un katru reizi rēķins jāielādē atsevišķi. Tomēr jums nav nepieciešami divi atsevišķi rēķini par produktiem.
Mēs, protams, jūs informēsim par jaunumiem. Ja jūsu reģistrācija būs veiksmīga, jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu. Tiklīdz jūsu dati būs pārbaudīti, jūs saņemsiet vēl vienu e-pastu, lai apstiprinātu, ka viss ir noticis pareizi, un jūsu naudas atmaksa tiks pārskaitīta uz jūsu norādīto bankas kontu. Ja pārbaudot datus, mēs konstatēsim, ka joprojām trūkst informācijas, mēs, protams, sazināsimies ar jums.
Jūs varat arī jebkurā laikā pārbaudīt statusu savā MyFestool kontā.
Diemžēl dalība akcijā nav iespējama bez rēķina.
Mēs iesakām pārbaudīt statusu savā MyFestool kontā. Ja tur nekas nav redzams, lūdzu, nosūtiet e-pastu uz customerservice@festool.lt. Viņi pārbaudīs, vai ar jūsu reģistrāciju viss ir kārtībā.
Šādā gadījumā nosūtiet e-pastu uz customerservice@festool.lt, norādot sava procesa numuru.