Tiešsaistes pārbaude
Diemžēl, sūtīšanas laikā ir radusies kļūda.
Mēģiniet vēlāk vēlreiz.
Bieži uzdotie jautājumi
Kas var notik?
Īpaši nelabvēlīgu apstākļu ķēdes gadījumā, iespējams, ka atsevišķas ierīces var pārkarst. Tas var novest pie atsevišķu zāģu gruzdēšanas, dažos gadījumos uzliesmojot. Tas nozīmē, ka - lai arī līdz šim šāds ziņojums pie mums nav nonācis - ir iespējams, ka nelabvēlīgos apstākļos varētu izveidoties atklāta liesma, kas varētu pāriet arī uz citiem objektiem un izplatīties. Profilaktiskās patērētāju aizsardzības ietvaros un, lai izvairītos no iespējamiem bojājumiem un ievainojumiem, kas var būt pat dzīvības un ķermeņa locekļu zaudējumi, mēs veiksim šo iekārtu atjaunošanu.
Pārkaršana parasti var notikt tikai tad, ja ierīce ir pievienota elektrotīklam, t.i., tā ir savienota ar elektrības rozeti. Tādējādi šos potenciāli ietekmētos Kapex instruments parasti var turpināt lietot, ja tiek ievēroti piesardzības pasākumi. Ir svarīgi to pievienot ar elektrotīklu tikai tik ilgi, kamēr tas ir absolūti nepieciešams Kapex lietošanai. Turklāt Kapex ir jāuzrauga laikā, kamēr tas ir savienots ar elektrotīklu, kā arī neilgi pēc tam, lai izslēgtu iespēju, ka tas nemanīti varētu uzliesmot. Pareizi lietojot, tūlītējs risks nepastāv. Tomēr drošības apsvērumu dēļ ierīces ir nepieciešams atjaunot. Tas ir nepieciešams mūsu klientu un trešo personu, kuras varētu būt pakļautas riskam, drošības interesēm.
Vais tas ir drošības risks?
Jā.
Īpaši nelabvēlīgu apstākļu ķēdes gadījumā, iespējams, ka atsevišķas ierīces var pārkarst. Tas var novest pie atsevišķu zāģu gruzdēšanas, dažos gadījumos uzliesmojot. Tas nozīmē, ka - lai arī līdz šim šāds ziņojums pie mums nav nonācis - ir iespējams, ka nelabvēlīgos apstākļos varētu izveidoties atklāta liesma, kas varētu pāriet arī uz citiem objektiem un izplatīties. Profilaktiskās patērētāju aizsardzības ietvaros un, lai izvairītos no iespējamiem bojājumiem un ievainojumiem, kas var būt pat dzīvības un ķermeņa locekļu zaudējumi, mēs veiksim šo iekārtu atjaunošanu.
Pārkaršana parasti var notikt tikai tad, ja ierīce ir pievienota elektrotīklam, t.i., tā ir savienota ar elektrības rozeti. Tādējādi šos potenciāli ietekmētos Kapex instruments parasti var turpināt lietot, ja tiek ievēroti piesardzības pasākumi. Ir svarīgi to pievienot ar elektrotīklu tikai tik ilgi, kamēr tas ir absolūti nepieciešams Kapex lietošanai. Turklāt Kapex ir jāuzrauga laikā, kamēr tas ir savienots ar elektrotīklu, kā arī neilgi pēc tam, lai izslēgtu iespēju, ka tas nemanīti varētu uzliesmot. Pareizi lietojot, tūlītējs risks nepastāv. Tomēr drošības apsvērumu dēļ ierīces ir nepieciešams atjaunot. Tas ir nepieciešams mūsu klientu un trešo personu, kuras varētu būt pakļautas riskam, drošības interesēm.
Cik liels ir risks?
Varbūtība ir ļoti niecīga - tomēr mēs neuzņemamies nekādu risku attiecībā uz mūsu klientu veselību. Mūsu ierīču un līdz ar to arī cilvēku, kas atrodas ap zāģiem, drošība mums ir visaugstākā prioritāte. Ja rodas šaubas, mēs drīzāk izsakām brīdinājumu un labprātīgi izsakām šiem klientiem piedāvājumu bez maksas apmainīt skarto instrumenta sastāvdaļu un veikt zāģu drošības pārbaudi.
Vai es varu lietot savu KAPEX bez briesmām?
Jā. Lūgums atvienot to no elektrotīkla pēc lietošanas un ievērot drošības pasākumus.
Kuri zāģi ir ietekmēti?
Griezējzāģi KS 88 un 120, kas tika ražoti no 2007.gada līdz 2010.gada februārim un tādējādi jau ir vecāki par desmit gadiem. Šīs ierīces varat viegli identificēt mūsu mājaslapā (www.festool.com/retrofit) pēc to T un S numura. Sakarā ar mūsu ierīču ilgo kalpošanas laiku mēs pieņemam, ka joprojām tiek izmantoti daudzi no šiem zāģiem. Mēs piešķiram lielu nozīmi mūsu produkttu augstajai kvalitātei un klientu drošībai. Tāpēc mēs nekavējoties bez maksas atjaunosim šīs ierīces.
Vai jau ir notikuši negadījumi?
Vai aiuzdegšanās?
Nē. Mums zināmie bojājumi ietekmē tikai atsevišķas ierīces, kuras mēs, dabīgi, esam pilnībā nomainījuši.
Profilaktiskas patērētāju aizsardzības interesēs un ar mērķi novērst iespējamos bojājumus un savainojumus, tai skaitā dzīvības un ekstremitāšu apdraudējumus, mēs esam modernizējuši visas nedrošās ierīces.
Mūsu instrumentu un līdz ar to arī mūsu klientu drošība vienmēr ir mūsu galvenā prioritāte.
Vai mans jaunais KAPEX vai KAPEX ar citu iekārtas numuru arī ir ietekmēts?
Nē. Tikai ripzāģi KS 88 un 120, kuri tika ražoti laika periodā no 2007.gada līdz 2010.gada februārim un tādējādi jau ir vecāki par desmit, var būt ietekmēti. Šīs ierīces varat viegli identificēt mūsu mājaslapā (www.festool.com/retrofit) pēc to T un S numura.
Kā tas darbojas? Kā mans zāģis nonāks darbnīcā un atpakaļ? Kas man jādara? Cik ilgu laiku tas aizņems? Vai es varu nosūtīt zāģi arī savam dīlerim? Vai man par to būs jāmaksā?
Pats par sevi saprotams, ka mēs vēlamies padarīt šo procedūru jums pēc iespējas vienkāršāku. Tāpēc mēs izveidojām servisa komandu tieši jums. Lūdzu, iegūstiet informāciju mūsu Festool mājaslapā www.festool.com/retrofit. Tur jūs atradīsiet arī iespēju sazināties ar mums, caur kuru jūs varat reģistrēties.
Jūs varat sagaidīt, ka mēs jūsu ierīces atjaunosim sākot no februāra vidus.
Mēs ieplānosim remonta tikšanos ar jums, lai jums nevajadzētu pārāk ilgi gaidīt savu Kapex. Ja nepieciešams, mēs jums nosūtīsim iepakojuma materiālu, kurā jūs varat sagatavot savu Kapex nodošanai mums.
Mēs centīsimies nodrošināt, lai jūsu zāģis tiktu atjaunos un atkal pamestu mūsu uzņēmumu 48 stundu laikā.
Protams, ka mēs apņemamies segt pārsūtīšanas un modernizēšanas izdevumus, tai skaitā nepieciešamo rezerves daļu izmaksas. Arī drošības pārbaudi mēs veiksim bez maksas.
Kas konkrēti tiek modermizēts?
Protams, mēs nomainīsim skartās komponentes un salabosim jūsu zāģi, lai to atkal varētu bez ierobežojumiem izmantot un uzglabāt. Tāpat mēs izmantosim iespēju veikt īsu jūsu zāģa drošības pārbaudi.
Vai es varu atrast katru skarto zāģi, meklējot T. un S. numurus?
Jā, mūsu mājaslapā.
Vai man jāsūta jums savs zāģis, kaut arī tas darbojas?
Pat ja es ievēroju drošības paziņojumu?
Jā. Tas ir absolūti nepieciešams, lai aizsargātu dzīvību un ķermeni pat, ja tiek ievērotas prasības drošības paziņojumā.
Cik ilgu laiku būs iespējams saņemt šādu izsaukumu?
Pamatā mēs nesam pilnu atbildību par visām Festool ierīcēm, kas atrodas pie gala klienta..
Šajā ziņā bezmaksas modernizēšanas periods nav ierobežots.